-600

Kalorier låg jag igår. Dvs, jag åt 600kcal mer än vad jag borde. Ska försöka ta in detta idag och imorgon för att få en hygglig uppfattning om hurvida jag lagt mig på rätt kcal tal i hälsovakten eller inte.
Slutar väl med att jag får sitta och tokcykla på min motionscykel imorgon kväll eller nåt :P

De andra dagarna har jag klarat, men igår var det fest med jobbet så det gick helt enkellt inte.

Idag är så grymt godissugen, men NEJ! Det är inte värt det, bättre att äta riktig mat och hålla kcal intaget lågt ist.

Godis, godis, godis......!!!!!

Kommentarer
Postat av: ullis

Skitbra jobbat att du inte äter godis trots att du är så sugen gumman. Det kommer löna sig i längden, definitivt!



KRAM

2009-02-07 @ 21:29:39
URL: http://ullisisonline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0