Kan det inte bara va över?

Väntar på min mens nu, som inte har kommit sen sist. NEJ! Jag är inte gravid, men jag har väldigt oregelbunden mens. Kan blöda 1 vecka eller 3. Den kan komma varje månad eller var 3e, så det är rätt svårt att veta exakt.

Nu har jag haft ömma bröstvårtor (låter säkert kul, men inte skoj alls) i över 48timmar. Ni kan ju tänka er hur gnällig man blir när man har ont. Vad jag vet brukar jag inte va så konstig till sättet när jag har pms, men detta är verkligen irriterande.

Kom nån gång då, så jag kan gnälla över mensvärk och sen är det bra :P

Kommentarer
Postat av: ullis

Oj, brukar du ha ömma bröstvårtor varje gång du har mens? Hoppas den kommer snarat då.



KRAM

2009-02-13 @ 08:52:26
URL: http://ullisisonline.blogspot.com
Postat av: I våran lilla vrå

uch, jobbigt!!! Jag har oxå problem med min mens (eller hade) och fick veta när jag sökte hjälp att jag hade sjukdomen PCO(tror jag det heter). Det va pga detta som min mens alltid va så knäpp å att jag även va överviktig.. Har den fortfarande(går inte å bota) men äter p-piller som håller det "normalt".



Hoppas mensen kommer snart så känns det kanske bättre. KRAM

2009-02-13 @ 14:14:58
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0