Skriver du upp godis oxå?

Fick frågan av en kompis igår om hur jag använder hälsovakten. Om jag även skriver upp godis... Självklart! Annars kan det ju kvitta att skriva upp vad man äter, om man inte skiver allt. (lättare att låta bli godis och sånt när man vet att man måste skriva upp det ;) )

Vissa livsmedel finns tyvärr inte med, men då byter jag ut det mot något liknande och ser till att kcal antalet iaf bir detsamma.

Trodde att staplarna skulle gå i taket idag, eftersom jag åt en liten bit semelkrans imorse... Det var inga problem, troligen eftesom jag inte hunnit med någon frukost (fick fika på ett möte kl 11)
Så om jag inte äter mer än de planerade kvällsmålet som består av hallon och keso, så kommer jag även klara denna dagens mål. Då blir det 4 dagar i rad :)

Kommentarer
Postat av: ullis

Kanonbra gumman!

2009-02-06 @ 07:08:45
URL: http://ullisisonline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0