Stolt över mig själv :)

Hade bestämt mig för att jag skulle få unna mig nåt gott igår när det var alla hjärtans dag. Blev en fika med några vänner och sen en godispåse.

Åt inte speciellt mkt av godiset, så när jag skulle gå hem till mig imorse så ville killen skicka med mig det hem. NEJ TACK!
Sa att han kunde få det... Men han hade mkt kvar i sin påse.
Ok då får du slänga det sa jag och ryckte på axlarna. Och det gjorde han....

Känns så bra att det inte fick följa med hem, då hade jag troligen svullat i mig det idag, eller imorgon och haft dåligt samvete i eviheter. Det är inte värt det. Unne dagen var ju igår, bara igår...

Kommentarer
Postat av: ullis

Härligt gumman, det var jättebra gjort :o)

Hurra för dig!

2009-02-15 @ 12:22:20
URL: http://ullisisonline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0