Den hemska sanningen!

Jag är proppmätt. Inte så konstigt kanske, har moffat massa onyttigheter hela dagen. Bakis och så vet jag att jag "börjar mitt nya liv imorgon" IGEN!!

Men jag tror inte på att ha förbud. Då blir man bara manisk. Men jag ska försöka göra de nyttiga valen i första hand och skära ner på det onyttiga. Lite svårt när det redan är inplanerat pizza imorgon kväll?
Ja, kanske.... men eftesom jag vet att jag ska slarva på kvällen så får jag väl se till att äta nyttigt fram till dess.

Väldigt nervös för vilka siffror vågen kommer visa imorgon bitti däremot. (vet ju vad de visade i morset innan allt moffande)

Nu är det dax att sova.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0