Nya utmaningar

Efter ett besök hos läkaren har jag insett att jag nog får leva med att vara i det "tillstånd" som jag är just nu. Fick en medicin som jag ska testa under en längre period och om den inte funkar så ska jag komma tillbaka.

Nu tänker jag ta tag i träningen igen, får inse att det troligen är mkt tyngre än vanligt. Har inte hållit igång som jag ska de senaste 3 månaderna+att jag inte riktigt får luft som jag vill gör det ju jobbigare. Men jag kan inte vänta ut det längre. Jag behöver komma igång och få lite rutin för att må bra.

Har gett mig själv en extra utmaning och anmält mig till en tävling om ca 8 veckor. Just nu känns det väldigt långt borta att jag ska lyckas, men man måste ju ha något att sträva efter. Går det så går det.
Blev så besviken när jag inte kunde genomföra vårruset som jag hade tänkt, men nu är det nya tag som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0